تعمیرات یخچال
نوشته شده توسط : سارا موسوی


هر خانه ای احتیاج به یک یخچال دارد که به درستی و در دمای مشخصی کار کرده و مواد غذایی را از فساد زود هنگام دور کند. حال اگر یخچال شما ثبات دمایی نداشته باشد یا به دمای مناسب نرسیده و فضای داخل آن به اندازه کافی خنک نباشد و یا با وجود کارکرد درست خود سر و صدای بسیار بلند و عجیبی داشته باشد، به معنای بروز مشکلی در سیستم یخچال است که شما را به تعمیر یخچال ملزم می کند. مسلما مشکل پیش آمده برای یخچال شما خود به خود حل نخواهد شد و در صورت عدم اقدام در جهت رفع آن نیز امکان گسترش به بقیه بخش ها را هم دارد. ما در کاراباما به خوبی وضعیت خانه شما را در هنگام خرابی یخچالتان درک کرده و به همین دلیل، برای کاهش زمان و هزینه تعمیرات شما، متخصصین باتجربه برند یخچال خودتان را برای تعمیرات یخچال پیشنهاد می کنیم. کاراباما با در اختیار داشتن بیش از صدها متخصص مجرب انواع برندهای یخچال، جهت کمک به شما آماده ارائه خدماتی بدون رقیب است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

سامسونگ

یخچال های سامسونگ در عین طراحی بسیار زیبا، از موتورهای پرقدرت، کم مصرف و باکیفیتی بهره می برند که آنها را به یکی از بهترین یخچال های بازار تبدیل کرده است. در صورت وارد آمدن خسارات به یخچال، بدون شک از هزینه های گزاف آن خبر دارید. به همین دلیل، باید مراقبت از یخچال و جلوگیری از تشدید مشکلات کوچک آن را از طریق سرویس و تعمیرات یخچال سامسونگ جدی تر بگیرید. صرف نظر از قدیمی یا جدید بودن مدل یخچال شما، متخصصین کاراباما برای ارائه هر گونه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج تان در اقصی نقاط کرج آماده خدمت رسانی هستند. برای آسودگی خیال شما، ما در طول تعمیرات دستگاه آن را بیمه کرده و علاوه بر این با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه کیفیت خدمات خود را تضمین می کنیم.

تعمیرات یخچال ال جی در کرج

ال جی

ال جی یکی از برندهای بسیار موفق در تولید یخچال است که باکیفیت و کارایی بالای انواع یخچال های خود اعم از تک درب، فریزردار درب از بالا و درب از پایین، درب فرانسوی، ساید بای ساید و غیره، توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. لازمه هر گونه تعمیرات بر روی یخچال های ال جی، دانش تخصصی و تسلط بر تکنولوژی های بکار رفته در ساخت این محصولات است و به همین دلیل، متخصصین ال جی کاراباما بهترین انتخاب شما جهت نصب، سرویس و تعمیر یخچال ال جی تان هستند. تجربه هزاران نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج در مدلها و ظرفیت های متفاوت، صلاحیت متخصصین کاراباما را برای رسیدگی به دستگاه شما و انجام هر گونه نشت یابی و شارژ گاز یخچال، تعمیر کمپرسور، اواپراتور، یخساز، آبسردکن و... تبیین می نماید.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در کرج

جنرال الکتریک

جنرال الکتریک از جمله برندهای معتبر و باکیفیت یخچال به شمار می آید. مدلهای جدید این برند آمریکایی را کمتر می توان در ایران پیدا کرد و این امر به اضافه پیچیدگی های یخچال های جنرال الکتریک سبب معدود بودن تعداد تعمیرکاران متخصص این برند شده است. با این حال،  تیم تعمیرات کرج جای هیچگونه نگرانی را باقی نگذاشته است. بیش از دهها متخصص حرفه ای و باتجربه برند جنرال الکتریک در کاراباما مشغول به فعالیت بوده که تابحال صدها مورد موفق از تعمیرات انواع مدلهای قدیمی و جدید این برند را در ظرفیت های مختلف به ثبت رسانده اند. در صورتی که به دلیل خرابی درب یا ترموستات یخچال از خنک نبودن آن به اندازه کافی دچار مشکل شده اید و غذاهایتان خراب شده، به متخصصین ما اعتماد کنید و همین امروز برای تعمیر یخچال خود اقدام کنید.

نمایندگی یخچال دوو در کرج

خدمات ما در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر دوو در کرج شامل یخچال فریزر دوقلو دوو ،یخچال تک دوو ،فریزر تک دوو ،یخچال ساید بای ساید دوو در استان البرز میباشد

بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال دوو در کرج

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید
  • تعویض موتور یخچال فریزر
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…
چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات یخچال دوو خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص ،تجربه و سابقه بالا در نمایندگی تعمیرات یخچال در کرج هستند.
  2. قطعات مصرف شده در نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر دوو در کرج همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  3. نمایندگی تعمیر یخچال دوو برای آسودگی شما ، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال توسط شما تعیین می شود.
  4. ما خدمات تعمیر یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم.

نکات ویژه:

چگونه بوی بد یخچال را از بین ببرید

راه حل:

گاهی غذاهای چند روز مانده مانند ماهی باقیمانده، گوشت یا سالادی که در گوشه ای از یخچال هفته ها به جا مانده، ممکن است بوی نامطبوعی ایجاد کند. اما بعضی مواقع حتی با از بین بردن علت بوی نامطبوع، بو همچنان در داخل یخچال باقی می ماند. با انجام راهکارهایی می توانید از شر این بو خلاص شوید. نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج

 

تمیز کردن یخچال

گام اول، تمیز کردن کامل یخچال است. آن را خاموش کنید و تمام قفسه ها و کشوها را خارج کرده و غذاها را در محفظه ای خنک نگهداری کنید تا کار تمیز کردن به پایان برسد. قفسه هایی را که خارج کرده‌اید، داخل سینکی که از قبل با آب و صابون پر کرده اید، شناور کنید و در انتها تمام سطوح داخلی یخچال را کاملا خشک کنید.

 

بوزدایی با جوش‌ شیرین یخچال

مقداری جوش‌ شیرین را داخل ظرفی درباز بریزید و به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید تا بوی نامطبوع را به خود جذب کند. در پایان کار هم جوش‌ شیرین را دور بریزید.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج _ مرکز تعمیرات و خدمات پس از فروش یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو در کرج ، گوهردشت ، عظیمیه ، شاهین ویلا ، مهر شهر ، فردیس ، ملارد ، مارلیک ، شهریار ، مشکین دشت ، محمد شهر ، اسلامشهر و رباط کریم

بوزدایی با دانه های تازه قهوه

برای تقویت اثر بخشی جوش شیرین، دانه های تازه قهوه را روی بشقابی پخش کنید و آن را به مدت ۲۴ ساعت داخل یخچال قرار دهید.

 

بوی تازه ای در یخچال پخش کنید

چند گلوله پنبه‌ای را به عصاره وانیل آغشته کنید و آنها را به مدت چند‌ ساعت داخل یخچال بگذارید تا بوی تازه‌ای در آن پخش شود. همچنین می‌توانید به جای وانیل، پرتقالی را برش بزنید و آن را داخل ظرفی درباز داخل یخچال قرار دهید.

نمایندگی یخچال اسنوا در کرج

نمایندگی تعمیرات یخچال اسنوا در کرج  بهترین فرصت برای رفع مشکلات یخچال فریزر و ساید بای ساید در سریع ترین زمان برای شما شهروندان گرامی است.

آیا می دانید بسیاری از مشکلات فریزرها در اثر عدم استفاده درست ایجاد می شود و برخی از این مشکلات را می توان به سادگی عیب یابی و در خانه رفع نمود؟ آیا می دانید فواید و مزایای نمایندگی های تعمیرات یخچال اسنوا چیست و خدماتی که این نمایندگی ها ارائه می کند به چه صورت است؟ مهم ترین مشکلات و ارورهای یخچال های اسنوا و بهترین نکات در مورد استفاده از آنها چیست؟ در این مطلب قصد داریم شما را با تعمیرگاه پارسینا سرویس که یکی از بهترین تعمیرگاه های کرج و استان البرز است آشنا کنیم. این تعمیرگاه با تکیه بر نیروهای متخصص خود در زمینه تعمیرات، در دست داشتن لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر و همینطور پایین بودن هزینه های تعمیر خود آماده خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است.

 در این تعمیرگاه افراد متخصص و حرفه ای فعالیت دارند که با تکیه بر دانش فنی و عملی کار سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را رفع کنند. برخی از خدمات بسیار مهم این تعمیرگاه عبارت اند از:

  • ارائه قطعات یدکی اصلی و اورجینال کمپانی اسنوا برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید اسنوا در این نمایندگی. به این ترتیب مشتریان دیگر نگران تعویض قطعات دستگاه خود نخواهند بود.
  • مشتریان می توانند قبل از انجام هر گونه عیب یابی و تعمیر از مشاوره رایگان تعمیرکاران کمک بگیرند تا در صورت عدم نیاز به تعمیر بتوانند خودشان مشکل یخچال را رفع کنند.
  • عیب یابی سریع دستگاه در محل و رفع آن
  • اعزام تعمیرکار در کمترین زمان به تمام نقاط کرج و استان البرز
  • برآورد کردن هزینه ها به صورت تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال های اسنوا و دادن حق انتخاب به مشتریان
  • اخذ دستمزد ها و قیمت های منصفانه و منطقی که مطابق با تعرفه های نهادهای نظارتی می باشد
  • نمایندگی تعمیر یخچال اسنوا در کرج از متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه چندین ساله استفاده می کند که مهارت ، تخصص و دانش خود را با شرکت در دوره های تخصصی به روز می کنند
  • خدمات رسانی به مشتریان در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت آنان
  • تعمیرات یخچال اسنوا در محل و منزل شما توسط نمایندگی کرج که می تواند از نظر زمان و هزینه ها بسیار به صرفه باشد ، همچنین مشتریان قادر به نظارت و کنترل بر کار تعمیرکار یخچال اسنوا باشند ، به صورت مرتب دستگاه سرویس و بررسی شود و نیاز به جابه جایی و انتقال آن نیز نداشته باشد
  • سرویس کردن دوره ای و مرتب دستگاه توسط متخصصان در صورت تمایل مشتریان
  • داشتن هزینه های بسیار مناسب به گونه ای که برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت باشد.

 

 برای اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات کرج مراجعه کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: تعمیرات کرج , تعمیرات یخچال در کرج , تعمیرات یخچال کرج , تعمیرات یخچال درمنزل کرج , تعمیرات یخچال فریزر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: