نوشته شده توسط : سارا موسوی

بهترین فرصت برای رفع مشکلات یخچال در سریع ترین زمان برای شما شهروندان گرامی است.آیا می دانید بسیاری از مشکلات فریزرها در اثر عدم استفاده درست ایجاد می شود و برخی از این مشکلات را می توان به سادگی عیب یابی و در خانه رفع نمود؟ آیا می دانید فواید و مزایای نمایندگی و مرکز معتبر و مجاز تعمیرات یخچال چیست و خدماتی که  ارائه می کند به چه صورت است؟ مهم ترین مشکلات و ارورهای یخچال فریزر و ساید بای ساید ها و بهترین نکات در مورد استفاده از آنها چیست؟ در این مطلب قصد داریم  که یکی از بهترین تعمیرگاه های کرج است آشنا کنیم. این تعمیرگاه با تکیه بر نیروهای متخصص خود در زمینه تعمیرات، در دست داشتن لوازم یدکی مورد نیاز برای تعمیر و همینطور پایین بودن هزینه های تعمیر خود آماده خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال در کرج

 یک تعمیرگاه حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع یخچال می باشد. در این تعمیرگاه افراد متخصص و حرفه ای فعالیت دارند که با تکیه بر دانش فنی و عملی کار سعی دارند در سریع ترین زمان ممکن مشکلات یخچال شما را رفع کنند. برخی از خدمات بسیار مهم این تعمیرگاه عبارت اند از:

  • ارائه قطعات یدکی اصلی و اورجینال کمپانی برند یخچال شما برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در این نمایندگی. به این ترتیب مشتریان دیگر نگران تعویض قطعات دستگاه خود نخواهند بود.
  • مشتریان می توانند قبل از انجام هر گونه عیب یابی و تعمیر کمک بگیرند تا در صورت عدم نیاز به تعمیر بتوانند خودشان مشکل یخچال را رفع کنند.
  • عیب یابی سریع دستگاه در محل و رفع آن
  • اعزام تعمیرکار در کمترین زمان به تمام نقاط کرج و استان البرز
  • برآورد کردن هزینه ها به صورت تخمینی قبل از انجام تعمیرات یخچال و دادن حق انتخاب به مشتریان
  • اخذ دستمزد ها و قیمت های منصفانه و منطقی که مطابق با تعرفه های نهادهای نظارتی می باشد
  • مرکز تخصصی تعمیر ییخچال فریزر و ساید بای ساید در کرج پارسینا سرویس از متخصصان و تعمیرکارانی با سابقه چندین ساله استفاده می کند که مهارت ، تخصص و دانش خود را با شرکت در دوره های تخصصی به روز می کنند
  • خدمات رسانی به مشتریان در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت آنان
  • تعمیرات یخچال در محل توسط نمایندگی پارسینا سرویس کرج که می تواند از نظر زمان و هزینه ها بسیار به صرفه باشد ، همچنین مشتریان قادر به نظارت و کنترل بر کار تعمیرکار یخچال باشند ، به صورت مرتب دستگاه سرویس و بررسی شود و نیاز به جابه جایی و انتقال آن نیز نداشته باشد
  • سرویس کردن دوره ای و مرتب دستگاه توسط متخصصان در صورت تمایل مشتریان
  • داشتن هزینه های بسیار مناسب به گونه ای که برای تمام اقشار جامعه قابل پرداخت باشد

چرا از خدمات تعمیرگاه یخچال فریزر و ساید بای ساید  استفاده کنیم؟

 دلایل زیادی برای استفاده وجود دارد که ما تعدادی از آن را برای شما نام می بریم:

  • یخچال جزو لوازمی است که هیچ خانه ای نمی تواند یک روز هم بدون آن سپری کند چرا که لوازم داخل یخچال ممکن است گوشت و سبزیجاتی باشد که در طی یک روز ماندن خراب می شوند. از این رو مهمترین ارزش کاری را به مشتریان خود ارائه می دهد. این ارزش تعمیر یخچال در سریع ترین زمان و در محل در سراسر استان البرز است. شما دیگر نیازی به جابه جایی دستگاه خود ندارید بلکه تعمیرکار این مجموعه به محل شما اعزام می شود و در کمترین زمان عیب یابی وسیله شما را انجام داده و برای رفع آن اقدام می کند.
  • تعمیرگاه پارسینا سرویس شما در زمینه دریافت خدمات پس از فروش یخچال راهنمایی می کند تا بتوانید در صورت نیاز از آن بهره مند شوید.
  • تعمیرکاران این مجموعه افراد ی متعهد، متخصص و دارای برخورد اجتماعی بسیار مناسبی هستند و شما می توانید با اطمینان کامل کار خود را به آنها بسپارید.
  • در این تعمیرگاه شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز خود را به آسانی بیابید و دیگر لازم نیست زمان زیادی را در میان فروشگاه ها صرف کنید.

مهم ترین مشکلات یخچال ها و نحوه استفاده بهتر از آنها

یخچال فریزر و ساید بای ساید ها را می توان امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین و اساسی ترین لوازم خانگی دانست که به صورت شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع برندها و مدل های مختلف در بازارهای جهانی به فروش می رسند. امروزه اکثر کمپانی ها یخچال های باکیفیتی را تولید می کنند اما همانند سایر لوازم خانگی ممکن است که بعد از مدتی استفاده کردن دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر و بررسی داشته باشند. از جمله مهم ترین مشکلات یخچال ها که حتما باید در سریع ترین زمان ممکن تعمیر شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شنیده شدن صداهای غیر طبیعی از یخچال
  • کار نکردن کمپرسور یا ترموستات دستگاه
  • از کار افتادن یخساز فریزر
  • روشن نشدن یخچال
  • خراب شدن سنسورهای دمای داخلی و سنسور دیفراست
  • از کار افتادن فن ساید بای ساید
  • از کار افتادن اتوماتیک دستگاه
  • توقف و شروع به کار تند تند دستگاه
  • خراب شدن کندانسور
  • خراب شدن فیلتر یا درایر یخچال

در صورت مشاهده هر کدام از مشکلات عنوان شده نیاز هست که سریعا برای رفع آنها اقدام شود و به نمایندگی تعمیرات یخچال در کرج مراجعه و یا تماس داشت تا در کمترین زمان ممکن از خدمات آنها بهره برد. اگرچنین مشکلی را در یخچال خود دارید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس حاصل کنید تا جهت رفع مشکل شما اقدام کنند.

 

 

نکاتی در بالا بردن عمر و کارایی یخچال فریزر و ساید بای ساید

برای بالا بردن عمر یخچال فریزر و ساید بای ساید و قطعات آن باید نکاتی را رعایت کرد تا نیاز به تعمیرکار و تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید در کرج به حداقل ممکن برسد. از جمله مهم ترین نکاتی که در استفاده از یخچال ها باید رعایت کرد می توان موارد زیر را نام برد:

  1. از قرار دادن هرگونه غذا و خوراکی های داغ و گرم درون یخچال ها خودداری کنید
  2. طبقات داخلی ساید بای ساید را عایق نکنید و اجازه بدهید که جریان هوای داخل آن به راحتی به تمام نقاط یخچال منتقل شود
  3. بیشتر از ظرفیت یخچال از آن استفاده نکنید و حجم مواد غذایی درون آن را در نظر بگیرید
  4. لاستیک های عایقی که برای دور درب یخچال استفاده می شوند را به صورت مرتب بررسی و تمیز کنید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید
  5. در زمانی که برای مدتی طولانی از خانه خارج می شوید و به مسافرت می روید سعی کنید دمای یخچال را به حداقل ممکن برسانید
  6. برفک فریزر را به صورت کامل از بین ببرید چرا که برفک بیشتر باعث کارکردن بیشتر و ایجاد فشار بیشتر به یخچال است
  7. در هنگام تمیز کردن و شستن یخچال حتما آن را از برق خارج کنید و در صورتی که آن را جا به جا جرده اید سعی کنید بعد از یک الی دو ساعت به برق وصل کنید
  8. سعی کنید ساید بای ساید را با فاصله از دیوار قرار دهید که فن یخچال برای خنک کردن آن تحت فشار نباشد
  9. تمامی ارورهای نمایش داده شده در صفحه نمایش یخچال ها را جدی بگیرید و برای رفع آنها اقدام نمایید
برای اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات کرج مراجعه کنید .


:: برچسب‌ها: سرویس یخچال ساید بای ساید در کرج , تعمیر یخچال در کرج , تعمیر ساید در کرج , سامسونگ , ال جی , دوو , اسنوا , جنرال الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سارا موسوی

آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

در این مطلب در مورد آموزش تعمیر و نگهداری یخچال نکات لازم را برای شما عزیزان شرح می دهیم، شما می توانید با روغن مثل روغن زیتون و یا وازلین لاستیک نو را چرب کرده، این کار را می توانید با یک پارچه انجام دهید، برای تعویض آن نوار نو را روی در یخچال قرار داده و به آرامی نوار را در شیار مخصوص خود روی درب قرار دهید و در انتها با پیچ نوار در را محکم بر روی درب یخچال نصب کنید.

آموزش در مورد یخساز یخچال ساید بای ساید

یکی از مشکلاتی که شایع می باشد، در زمانی است که از یخساز یخ خارج نمی شود، اگر در داخل قسمت یخساز یخچال یخ وجود داشته باشد نشان دهنده ی این است یخساز یخچال آب را برای درست کردن یخ دریافت می کند، و مشکلی در قسمت منبع آبی وجود ندارد، ممکن است مشکلاتی نظیر مشکل الکتریکی یا مکانیکی وجود داشته باشد.

برای برطرف شدن این مشکل ابتدا بازوی کنترل را به سمت پایین و یا در جای مناسبش قرار می دهیم اگر با کنترل و انجام این کار مشکل حل نشد قالب قسمت یخساز از یخ پر شد، حتماً مشکل در قسمت دیگری است مانند موتور، گیربکس و یا اتصالات یخچال هست، ابتدا اتصالات یخچال را کنترل کرده که هر کدام در جای خودش قرار دارد یا خیر، بعد یخچال را به پریز برق وصل کرده و بازوی کنترل را خاموش نگه دارید و در قسمت پایین بگذارید و حدوداً 3 ثانیه منتظر شوید تا سلنوئید کارش را شروع کند و قالب با آب پر شود، اجازه دهید یخ را آماده کند بعد چک کنید که یخ را بیرون می دهد یا نه؟! اگر نه به احتمال زیاد دیگر مشکل در قسمت گیربکس و یا موتور می باشد و باید آن را تعویض نمایید و کار را به تکنسین های تعمیر یخچال بسپارید.

آموزش نشت یابی در یخچال

در همه ی یخچال ها و فریزر و یخچال های ساید بای ساید لوله هایی به طول 3متر لوله مویی و 9متر لوله دور بدنه آهنی و 12متر کندانسور ایستاده و یا بچه کندانسور در مدل یخچال های نوفر است وجود دارد، کار اصلی این لوله ها گرمای گاز را گرفته و پس از طی کردن گاز در 24 متر وارد شبکه اواپراتور، حالت را تغییر داده و گاز را به حالت یخ  تبدیل می کند.

نکته ی اساسی و مهم در مورد آموزش تعمیر یخچال ساید بای ساید

هر زمانی که تصمیم برای شارژ گاز را می خواهید انجام دهید حتماً از نبود نشتی در لوله های یخچال و اتصالات آن مطمئن بشوید، چون گاز باید از داخل لوله ها عبور کرده ولی در زمانی که نشتی وجود داشته باشد، گاز وارد شده دوباره خارج می شود، و این دلیل باعث شده که شارژ کردن گاز یخچال بی فایده باشد، بنابراین زمان شارژ گاز یخچال مهم ترین کار نشت یابی یخچال و فریزر می باشد.

استفاده از کف و صابون

استفاده کردن از کف صابون یکی از اساسی ترین راه های نشت یابی در آموزی یخچال ساید بای ساید می باشد، اگر شما با قرار دادن کف و صابون بر روی اتصالات یخچال، با مشاهده کردن حباب هایی بر روی اتصالات، یعنی گاز این محل نشتی پیدا کرده است، با انجام این روش برای چک کردن نشت یابی گاز برای شیلنگ های بخاری گازی و یا اجاق گاز هم می توانید تست کنید، با این عملیات شما می توانید بدون نیاز به اتقال به کارگاه تعمیران از نشت گاز متوجه بشوید.

نکاتی در مورد نگهداری از یخچال ساید بای ساید

برای اینکه دستگاه یخچال شما از طول عمر بیشتری برخوردار باشد می توانید از ترانس استفاده کنید، زیرا از نوسانات برقی که احتمال دارد در برق شهری پیش آید و به یخچال ساید بای ساید شما صدمه بزند، کنترل کردن نوسانات موجود در برق می تواند در نگهداری درست و عدم آسیب زدن به دستگاه تاثیر داشته باشد، همچنین با رعایت کردن نکات ایمنی و تمیز کردن یخچال از آلودگی ها مانع از ادامه ی کار مناسب دستگاه نشوید.

  • یخچال خود را در دمای مناسب قرار دهید.
  • همیشه سیم پیچ های خنک کننده را پاک و تمیز نگه دارید.
  • فریزر خود را همیشه پر نگه دارید.
  • هیچ گاه درب یخچال خود را باز نگه ندارید.
  • از قرار دادن غذای داغ در داخل یخچال خود اجتناب کنید.

نگهداری و مراقبت درست از تجهیزات یخچال بر طول عمر و راندمان کاری تاثیر بسزایی دارد، این مراقبت از افت کاری یخچال جلوگیری می کند، در زمان خرید یخچال به برچسب  مصرف انرژی توجه  داشته باشید، همیشه یخچالی را انتخاب کنید که انرژی کمتری را مصرف می کند.

همیشه از محافظ برق برای یخچال خود استفاده کنید، زمانیکه یخچال می خواهد شروع به کار کند بعد از وصل کردن به برق درجه ی ترموستات را در قسمت متوسط قرار بدهید و اجازه دهید که یخچال شما به مدت 3 ساعت خالی و دربسته کار کند تا به برودت و سرمای کافی برسد، اگر یخچال شما از دسته یخچال هایی است که برفک می زند باید سریع آن را برفک زدایی کنید کرد، زمانیکه در این امر کوتاهی کنید بر اثر گذشت زمان از برودت یخچال کم خواهد شد.

در قسمت فضای پشت یخچال برای اینکه هوا گردش داشته باشد باید به اندازه ی 20 سانتیمتر از دیوار فاصله داشته باشد، در ضمن باید لوله های پشت یخچال را هر دو سال یکبار گردگیری شود و دلیلش این است که با انجام اینکار انتقال حرارت بهتر می شود.

زمانی که می خواهید یخچال را تمیز کنید باید آن را از برق در آورید و بعد از جابجایی حداقل دو ساعت دیگر یخچال را به برق وصل کنید، برای اینکه یخچال شما دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نشود باید آن را از سطح زمین فاصله بدهید، در زمان حمل یخچال باید به طور ایستاده قرار داشته باشد، وقتی می خواهید یخچال را تمیز کنید از آب استفاده نکرده بلکه با دستمال نم دار و سپس از دستمال خشک استفاده کنید، زمانی که مواد غذایی به دیواره های یخچال بچسبد هرگز با چاقو و وسایل تیز برای جداکردن آن اقدام نکنید.

نمایندگی سامسونگ

یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز خدمات لوازم خانگی مجموعه دکتر آچار است، که با تجربیات فراوان و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه سامسونگ و تعمیرات آن بهترین خدمات رسانی و با کیفیت ترین خدمات تعمیر و در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول استاندارد آماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

تعمیرکاران ما در نمایندگی سامسونگ برای تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ آماده خدمت رسانی می باشد، بعضی از تعمیرکاران امروزی به جای تعمیر لوازم خانگی می گویند که باید قطعه ی آن را تعویض کنید که آنها تعمیرکار نمی باشند تعویض کار هستند.

اما ابتدا باید در نظر گرفت که تعمیر بهتر است یا تعویض؟ هر کدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود.

نمایندگی ال جی

یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز خدمات لوازم خانگی مجموعه دکتر آچار است، که با تجربیات فراوان و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه ال جی و تعمیرات آن بهترین خدمات رسانی و با کیفیت ترین خدمات تعمیر و در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول استاندارد اماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

تعمیرکاران ما در نمایندگی ال جی برای تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی آماده خدمت رسانی می باشد، بعضی از تعمیرکاران امروزی به جای تعمیر لوازم خانگی می گویند که باید قطعه ی آن را تعویض کنید که آنها تعمیرکار نمی باشند تعویض کار هستند.

اما ابتدا باید در نظر گرفت که تعمیر بهتر است یا تعویض؟ هر کدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود.

 

نمایندگی جنرال الکتریک

یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز خدمات لوازم خانگی مجموعه دکتر آچار است، که با تجربیات فراوان و سرویس لوازم خانگی و آشپزخانه جنرال الکتریک و تعمیرات آن بهترین خدمات رسانی و با کیفیت ترین خدمات تعمیر و در کمترین زمان ممکن و با رعایت اصول استاندارد  اماده ارائه خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم.

تعمیرکاران ما در نمایندگی جنرال الکتریک برای تعمیر انواع لوازم خانگی جنرال الکتریک آماده خدمت رسانی می باشد، بعضی از تعمیرکاران امروزی به جای تعمیر لوازم خانگی می گویند که باید قطعه ی آن را تعویض کنید که آنها تعمیرکار نمی باشند تعویض کار هستند.

اما ابتدا باید در نظر گرفت که تعمیر بهتر است یا تعویض؟ هر کدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود.

 

نمایندگی دوو

تعمیرکاران ما در نمایندگی دوو برای تعمیر انواع لوازم خانگی دوو آماده خدمت رسانی می باشد، بعضی از تعمیرکاران امروزی به جای تعمیر لوازم خانگی می گویند که باید قطعه ی آن را تعویض کنید که آنها تعمیرکار نمی باشند تعویض کار هستند.

اما ابتدا باید در نظر گرفت که تعمیر بهتر است یا تعویض؟ هر کدام که بهتر می باشد باید آن را انجام داد، گاهی ممکن است که قطعه ای را تعمیر کنید، دوباره این مشکل پیش آید که نتیجه میگیریم باید تعویض انجام شود ولی گاهی با تعمیرات مشکل برطرف می شود.

 

متخصصین ما کدام مشکلات یخچال اسنوا را تعمیر می کنند؟

مشکلاتی که می توانند برای یخچال اسنوا شما اتفاق بیوفتند، بسیار متنوعند. از جمله:
• سر و صدای بلند کمپرسور یخچال به هنگام کار
• اتومات نکردن یخچال و یکسره کار کردن آن
• کار نکردن یخساز یخچال
• کار نکردن آبسردکن یخچال
• گرم بودن بخش یخچال در حالیکه بخش فریزر درست کار می کند
• پاره شدن یا کنده شدن لاستیک درب یخچال
• خرابی قفل درب و بسته نشدن آن
• و غیره
همچنین لازم به ذکر است که قطعات مختلفی از یخچال اسنوا نیز امکان خراب شدن و از کار افتادن دارند که متخصصین ما در اولویت اول با تعمیر آنان به فکر کاهش هزینه های شما نیز بوده و در مرحله بعد، در صورت عدم امکان تعمیر با قطعات ارجینال مشابه تعویض می گردند. به طور مثال:

  • یخساز
  • آبسردکن
  • قفل درب
  • لاستیک درب
  • کمپرسور
  • کندانسور
  • فن کندانسور
  • فن کمپرسور
  • هیتر دیفراست
  • و…

 برای اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات کرج مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات کرج , تعمیرات یخچال در کرج , تعمیرات یخچال کرج , تعمیرات یخچال درمنزل کرج , تعمیرات یخچال فریزر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()