تعمیرات یخچال
نوشته شده توسط : سارا موسوی

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در کرج

 

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ با تعمیرکار حرفه ای متخصص یخچال فریزر سامسونگ و ضمانت تعمیرات در کرج می باشد. اگر برای تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ خود به کمک نیاز دارید متخصصان حرفه ای نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل یخچال سامسونگ در هر نقطه از کرج برطرف شود. فقط کافیست با توجه به محدوده سکونت خود با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس بگیرید تا متخصصان ما در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر و سرویس یخچال فریزر سامسونگ  شما به محل اعزام و در کوتاه ترین زمان ، نسبت به تعمیر یخچال سامسونگ شما اقدام گردد..

 

اقدامات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ درکرج

 

این نمایندگی از تیم تعمیرکار متخصص یخچال فریزر و تیم مشاوره رایگان خدمات و تعمیرات تشکیل شده است که همکاری آن ها منجر به ارائه خدمات بهینه به مشتریان خواهد شد. لذا مهمترین فعالیت های مرکز خدمات مشتریان سامسونگ عبارتند از:

 

  • تیم مشاوره رایگان موظف هستند که با تماس مشتری با نمایندگی و اعلام خرابی یخچال فریزر سامسونگ خود ، ابتدا به مشتری کمک کرده تا دلیل عیب رخ داده را یافته و در صورتی که خود مشتری بتواند ، مشاورین به او کمک خواهند کرد تا بدون نیاز به تعمیرکار ، خرابی را رفع کنند ولی در صورتی که مشکل به وجود آمده نیاز به تعمیرکار متخصص داشته باشد ، مشاور مورد نظر عیب را به تیم تعمیرکاران متخصص ارجاع می دهد تا موضوع را پیگیری نمایند.
  • به محض تماس مشتری با تیم تعمیرات نمایندگی سامسونگ در کرج و در صورت نیاز به تعمیرکار ، این نمایندگی خود را موظف می داند تا در راستای جلب رضایت مشتری ، در کمترین زمان ممکن ، تعمیرکار حرفه ای را به منزل مشتری اعزام نموده و حتی المقدور تعمیرات در منزل صورت گیرد.
  • در صورتی که تکنسین متخصص پس از بررسی دستگاه متوجه گردد که جهت رفع ایراد به وجود آمده ، دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد ، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج به شما این اطمینان را میدهد که از قطعات اورجینال و اصلی سامسونگ برای این تعمیرات استفاده نموده و در نتیجه ی تعویض این قطعات ، افت کیفیتی برای دستگاه شما به وجود نیاید.

خانه‌ای شیک و زیبا را با لوازم خانگی کم مصرف ال جی داشته باشید.

برای آشپزخانه: از بزرگترین و خلاقانه‌ترین مجموعه یخچال فریزها تا مایکروویوها، اجاق گازها و ماشین‌های ظرفشویی پیشرفته و زیبا.

برای تهویه هوا: با مجموعه بزرگ سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی مانند کولر گازی های دیواری و سیستم تصفیه هوا خانه خود را پر از آسایش کنید.

لوازم خانگی ال جی طراحی شده‌اند تا با مصرف بهینه انرژی، بالاترین بهره وری ممکن را برای شما داشته باشند و آسایشی لذت بخش را به خانه‌ی شما بیاورند و به شما کمک ‌کنند تا خانه‌ای مدرن و کارا داشته باشید.

شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیوکره‌ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین تلفن کره‌ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره‌ای، در اوت ۱۹۶۶ اولین  تهویه مطبوع کره‌ای را ساخت. ال جی در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در اوت ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود.

چرا نمایندگی تعمیرات اسنوا در کرج مدرن سرویس

در کنار خدمات عالی که این تعمیرگاه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی اسنوا در کرج ارائه می دهد ، این تعمیرگاه امتیازت ویژه ای دارد که اعتماد مشتریان و رضایت آنها را کامل تضمین می نماید. در زیر لیستی از این امتیازات را معرفی نماییم:

  • پس از تماس با تعمیرگاه مدرن سرویس در کمتر از ۲ ساعت تعمیرکار در محل حاضر شده و دستگاه مشتری را بررسی می نماید.
  • تمام کارشناسان و تعمیرکاران تعمیرگاه مدرن سرویس دارای تخصص فنی لوازم خانگی اسنوا بوده و با عیب یابی بموقع وسایل فرآیند تعمیرات را تسریع می بخشند.
  • از آنجا که لوازم خانگی اسنوا برخی ویژگی های متمایز را داشته و فقط افرادی که با این برند آشنایی کاملی دارند می توانند تعمیرات آن را بخوبی انجام دهند. تعمیرکاران مدرن سرویس در کرج با تمام مشکلات این برند آشنایی کامل داشته و روش های عیب یابی و تعمیر آن را می دانند.
  • تعمیر تمام لوازم در کمتر از ۲۴ ساعت صورت می گیرد.
  • هزینه های تعمیر توسط تعمیرگاه مدرن سرویس بسیار مناسب بوده و متناسب با کیفیت تعمیرات انجام شده می باشد.
  • این تعمیرگاه بر پایه مشتری مداری فعالیت دارد و رضایت مشتریان را مهمترین اصل برای خود قرار داده است.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در کرج و حومه

شرکت دوو الکترونیک یکی از شرکت های اقماری گروه دوو به شمار می آید که فعالیت خود را از سال ۱۹۷۱ در صنعت لوازم خانگی آغاز نمود. از دهه ۹۰ به عنوان دهه حضور پر قدرت محصولات لوازم خانگی دوو در بازارهای بین المللی یاد می شود.

دوو در حال حاضر، افزون در اختیار داشتن کارخانه های بزرگ تولیدی در کره جنوبی دارای سایت های تولیدی پیشرفته در گستره جهان و کشورهای مختلف از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … می باشد که خود نشان از قدرت رقابتی برند و محصولات دوو الکترونیک در گستره جهان دارد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در کرج 

خدمات ما در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر جنرال الکتریک در کرج شامل یخچال فریزر دوقلو جنرال الکتریک ،یخچال تک جنرال الکتریک ،فریزر تک جنرال الکتریک ،یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک در استان البرز میباشد بعضی از خدمات ما در تعمیرگاه مرکزی یخچال جنرال الکتریک در کرج

  • نصب و راه اندازی یخچال فریزر
  • تعویض فیلتر تصفیه آب ساید
  • تعویض موتور یخچال فریزر
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال و ساید
  • رفع بوی بد یخچال فریزر
  • رفع آبریزی یخچال و ساید
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال و غیره…
خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک در کرج 

با در دست داشتن کارت گارانتی یخچال جنرال الکتریک ، اگر به تازگی یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما نصب شده و تاریخ ضمانت آن پایان نیافته میتوانید با تماس با شماره تلفن های نمایندگی رسمی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در کرج روی ضمانت نامه از خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک در کرج استفاده کنید ،ولی اگر به هردلیل مانند مخدوش شدن ضمانت نامه و یا پایان تاریخ گارانتی نمیتوانید از خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک در استان البرز استفاده کنید میتوانید با تماس با یکی از چند تعمیرگاه یخچال جنرال الکتریک در کرج از خدمات تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید بهره مند شوید.

چرا تعمیرگاه مرکزی کرج را برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک خود انتخاب کنیم ؟
  1. تمامی تکنسین های ما دارای تخصص ،تجربه و سابقه بالا در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک هستند.
  2. قطعات مصرف شده در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک همگی اورجینال و دارای ضمانت می باشند.
  3. خدمات پس ار فروش یخچال جنرال الکتریک کرج برای آسودگی شما ، تاریخ و زمان تعمیرات یخچال را توسط شما تعیین می کند.
  4. ما در نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک خدمات تعمیر و سرویس یخچال فریزر را شش ماه ضمانت میکنیم.

 برای اطلاعات بیشتر به سایت تعمیرات کرج مراجعه کنید.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: تعمیرات کرج , تعمیرات یخچال در کرج , تعمیرات یخچال کرج , تعمیرات یخچال درمنزل کرج , تعمیرات یخچال فریزر در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: